Koulutus

Eläinkoulutusta sydämellä ja ammattitaidolla

Järjestän yksilöllistä koulutusta avuksi helpompaan arkeen ja erilaisiin harrastuslajeihin. Koulutustekniikat perustuvat tutkittuun tietoon ja koiralähtöisiin menetelmiin.

Tarjoan valmiiksi paketoituja kursseja, yksityiskoulutusta ja räätälöityjä koulutuksia. Kurssit on jaoteltu eri teemojen tai ennakkotaitojen mukaan. Osaan pienryhmäkursseja sisältyy yksilölliset kotiharjoitteluohjeet sähköpostitse jokaisen kurssikerran jälkeen.

Koulutuksia räätälöidään yksilöllisten tarpeiden mukaan.
Koulutusta on tarjolla mm. seuraavissa aiheissa: pentukurssi, arjen taidot, rauhoittuminen, arkitottelevaisuus, naksutinkoulutus, esineilmaisu, esine-etsintä, jäljestyksen alkeet, jäljestyksen jatkokoulutus, kaupunkietsintä, henkilöetsintä, ohittaminen, NoseWork, hajuerottelu, tunnistusetsintä.

Alkavat kurssit löydät verkkokaupasta ja kurssiesittelyt alasivulta "Kurssit".

Noudatan Suomen Eläintenkouluttajat ry:n eettisiä sääntöjä

Koulutustila
Ekebyntie 39, Siuntio

Koulutustila on kooltaan 30 m2. Pohjana on kokolattiamatto.

Tilassa on iso peili, TOKO-tarvikkeet, sekä hajuerottelu- ja muita koulutustarvikkeita.

Koulutustilan lämpötila on noin +21 astetta.

Koulutustila tarjoaa mahdollisuuden yksityiskohtaisen työskentelyn tarkkaan huomiointiin. Kuuluvuus tilassa on erittäin hyvä.

Koulutustila sijaitsee lähellä Siuntion ja Kirkkonummen rajaa ja kantatietä 51.