Välkommen!

Jag är glad att du kom in på mina sidor! Eläinkoulutus Linnea Skogberg erbjuder djurskolning, främst för hundar, både på finska och på svenska. Företagets hemkommun är Kyrkslätt. Skolningen grundar sig på forskad vetenskap och hundorienterade tekniker. Jag erbjuder kurser, privatskolning och skräddarsydda beställningsskolningar.

Följ oss på sociala medier:

Kundreferenser

"Linnea kouluttaa hyvin koiralähtöisesti, häneltä on helppo kysyä koulutusvinkkejä. Koulutustilanteissa olen huomannut, että Linnea lukee koiria sekä ihmisiä hyvin. Häneltä saa hyviä vinkkejä mitkä auttavat omaa koira-arkea."

Tarja ja Rafiki

"Linnealla on hyvä tietotaito. Lisäksi hän haluaa aidosti, että koulutettavat edistyvät. Ohjaustyyli on positiivisesti kannustava myös suhteessa ohjattavaan eikä pelkästään koiraan. Linnea on rauhallinen ja selkeä."

Taina ja Lysti

"Linnea osaa hyvin ottaa huomioon, että jokainen koira on erilainen. Hän osaa toimia hyvin myös arkojen koirien kanssa."

Hanna ja Käpy

"Linnealla on osaamista lukea erilaisia koiria. Häneltä saa konkreettisen sekä koulutusta eteenpäin vievän ohjauksen, hyvin käytännönläheisesti niin koiraa kuin ohjaajaakin ajatellen. Huomaa, että tietotaitoa on nykyaikaisesta, positiivisesta koulutuksesta sekä hän tuo sen tiedon selkeästi myös koulutettavien harjoitteisiin."

Eve ja Vilda

11/2023