Ohjeet ja ehdot

• Ilmoittautuminen on aina sitova.
  • Ulkoiluta koirasi ennen kurssikerran alkua. Pidä mukanasi kakkapussi ja korjaa mahdolliset jätökset.
  • Älä ruoki koiraasi juuri ennen harjoituskertaa. Anna koirallesi iltaruoka vasta kurssikerran jälkeen, mikäli kurssi on iltapäivällä tai illalla.
  • Pidä koirasi kytkettyinä, ellei erikseen ole annettu lupaa päästää vapaaksi. Koirien ei tule antaa tervehtiä tai leikkiä ennen kurssikertoja.
  • Juoksuisen nartun osallistumisesta on sovittava erikseen.
  • Tule kursseille ja koulutuksiin vain terveen koiran kanssa. Esimerkiksi vuorokauden sisällä oksentaneen, ripuloineen tai ontuneen koiran kanssa ei voi osallistua.
  • Koirasi keskittyy sinuun parhaiten, kun sinäkin keskityt siihen. Laita puhelimesi äänettömälle ja unohda työkiireet ja murheet. Keskity myös muiden harjoitusten katsomiseen.
  • Opit paljon katsomalla muiden harjoituksia ja saat samalla hyviä vinkkejä kotiharjoitteluun.
  • Jokainen on vastuussa omasta koirastaan, niin harjoituskentällä kuin ulkoilutuksen ajan. Koiran haltija vastaa koiransa turvallisuudesta sekä koiran muille mahdollisesti aiheuttamista esine-, henkilö, ja eläinvahingoista. Kouluttaja vastaa kurssilla opetuksesta ja ohjauksesta, ei yksittäisistä koirista.

Poissaolot

• Mahdolliset poissaolot tulee viipymättä ilmoittaa kouluttajalle, mieluiten viimeistään kaksi tuntia ennen harjoituksen alkua.
  • Poissaolon voi ilmoittaa joko soittamalla tai laittamalla viestin (tavallinen tai WhatsApp) kouluttajalle 041-5338962.
  • Yrityksestä johtumattomista syistä aiheutuneita poissaoloja ei korvata.
  • Useamman (4-7) kerran kurssilla on mahdollista korvata yksi (1) kurssikerta ilman erillistä syytä, jolloin korvauskerta pidetään yksityistuntina (noin 20 min) tai erikseen ilmoitettuna korvauskertapäivänä, mikäli osallistuja on estynyt osallistumaan varsinaiseen kurssikertaan. Osalla kursseista ohjeet poikkeavat yleisohjeesta, jolloin ohje ilmoitetaan kurssitiedoissa ja -kirjeessä.
  • Muita kurssikertoja ei korvata tai siirretä. Väliin jääneestä kurssikerrasta saa yksityiskohtaiset kotiharjoitusohjeet, jotka vastaavat kurssisisältöä.
  • Kouluttajan sairastuessa yrityksellä on oikeus siirtää kurssikerran ajankohtaa myöhemmäksi tai sopia korvauskerran.

Peruutusehdot

• Maksetusta kurssipaikasta veloitetaan 50 % kurssimaksusta, mikäli peruutus tehdään myöhemmin, kuin 8 päivää ennen kurssin alkua. Mikäli osallistuja peruu osallistumisensa myöhemmin, kuin kaksi päivää ennen kurssin alkua veloitetaan 100 % eikä sitä palauteta.
  • Edellisen vuorokauden aikana peruttu yksityiskoulutus voidaan siirtää uuteen ajankohtaan. Saman vuorokauden aikana perutusta yksityiskoulutuksesta peritään 50 % maksusta, minkä jälkeen sovitaan uusi aika.