Ohjeet ja ehdot

• Ilmoittautuminen on aina sitova.
  • Ulkoiluta koirasi ennen kurssikerran alkua. Pidä mukanasi kakkapussi ja korjaa mahdolliset jätökset.
  • Älä ruoki koiraasi juuri ennen harjoituskertaa. Anna koirallesi iltaruoka vasta kurssikerran jälkeen, mikäli kurssi on iltapäivällä tai illalla.
  • Pidä koirasi kytkettyinä, ellei erikseen ole annettu lupaa päästää vapaaksi. Koirien ei tule antaa tervehtiä tai leikkiä ennen kurssikertoja.
  • Juoksuisen nartun osallistumisesta on sovittava erikseen.
  • Tule kursseille ja koulutuksiin vain terveen koiran kanssa. Esimerkiksi vuorokauden sisällä oksentaneen, ripuloineen tai ontuneen koiran kanssa ei voi osallistua.
  • Koirasi keskittyy sinuun parhaiten, kun sinäkin keskityt siihen. Laita puhelimesi äänettömälle ja unohda työkiireet ja murheet. Keskity myös muiden harjoitusten katsomiseen.
  • Opit paljon katsomalla muiden harjoituksia ja saat samalla hyviä vinkkejä kotiharjoitteluun.
  • Jokainen on vastuussa omasta koirastaan, niin harjoituskentällä kuin ulkoilutuksen ajan. Koiran haltija vastaa koiransa turvallisuudesta sekä koiran muille mahdollisesti aiheuttamista esine-, henkilö, ja eläinvahingoista. Kouluttaja vastaa kurssilla opetuksesta ja ohjauksesta, ei yksittäisistä koirista.

Poissaolot

• Mahdolliset poissaolot tulee viipymättä ilmoittaa kouluttajalle, mieluiten viimeistään kaksi tuntia ennen harjoituksen alkua.
  • Poissaolon voi ilmoittaa soittamalla tai laittamalla viestin (tavallinen tai WhatsApp) kouluttajalle 041-5338962 tai sähköpostitse info@elainkoulutuslinnea.fi
  • Poissaolojen korvausohjeet on kirjattu kurssin tietoihin. Pääosin kursseille on merkitty yksi yhteinen korvauskerta, johon voi osallistua, mikäli ei pääse jollekin varsinaiselle kurssikerralle. Osalla kursseista ohjeet poikkeavat yleisohjeesta -> tarkista ohje  kurssitiedoista ja -kirjeestä.
  • Väliin jääneestä, ei-korvattavasta kurssikerrasta saa yksityiskohtaiset kotiharjoitusohjeet, jotka vastaavat kurssisisältöä. Tämä ei koske maastokursseja.
  • Kouluttajan sairastuessa yrityksellä on oikeus siirtää kurssikerran ajankohtaa myöhemmäksi tai sopia korvauskerran.
  • Ilmoittamatta jätettyjä poissaoloja ei korvata.

Peruutusehdot

• Maksetusta kurssipaikasta veloitetaan 50 % kurssimaksusta, mikäli peruutus tehdään myöhemmin, kuin 8 päivää ennen kurssin alkua. Mikäli osallistuja peruu osallistumisensa myöhemmin, kuin kaksi päivää ennen kurssin alkua veloitetaan 100 % eikä sitä palauteta.
  • Edellisen vuorokauden aikana peruttu yksityiskoulutus voidaan siirtää uuteen ajankohtaan. Saman vuorokauden aikana perutusta yksityiskoulutuksesta peritään 50 % maksusta, minkä jälkeen sovitaan uusi aika.