Tervetuloa!

Olen iloinen, että tulit sivuilleni!
Eläinkoulutus Linnea Skogberg tarjoaa eläinten, pääasiassa koirien koulutuspalveluita suomeksi ja ruotsiksi. Yrityksen kotipaikka on Kirkkonummi.
Koulutus perustuu tutkittuun tietoon ja koiralähtöisiin menetelmiin.
Tarjolla on sekä kursseja, yksityiskoulutusta, että räätälöityjä tilauskoulutuksia.

Yksilökohtaista koulutusta

Koulutukset räätälöidään osallistujien mukaan, joten saat aina henkilökohtaista ohjausta. Jokainen koira ja ohjaaja on yksilö, eivätkä kaikki keinot sovi kaikille yksilöille. Koulutuksissa etsitään kullekin koirakolle juuri heille sopiva koulutusmenetelmä ja -polku.

Taustoista huolimatta, rodusta riippumatta

Olette tervetulleita koulutuksiin juuri sellaisena kuin olette. Kaikki rodut ja yksilöt ovat koulutettavissa, tärkeintä on löytää jokaisen yksilön paras motivaation lähde ja käyttää sitä koulutuksessa tehokkaasti. Tehokkaassa koulutuksessa myös tunteet ovat läsnä. Ymmärrys koirien käyttäytymisestä auttaa meitä kehittämään juuri kyseiselle yksilölle parhaat ratkaisut.

Seuraa meitä somessa:

Asiakaspalautteita

100 % asiakkaista piti koulutuksesta ja koki, että koulutus vastasi odotuksia hyvin tai erittäin hyvin.
97 % asiakkaista suosittelisi todennäköisesti tai erittäin todennäköisesti koulutuksia muille.
Asiakaspalautteiden yhteenveto ajalta 01/2023-03/2024

"Linnea kouluttaa hyvin koiralähtöisesti, häneltä on helppo kysyä koulutusvinkkejä. Koulutustilanteissa olen huomannut, että Linnea lukee koiria sekä ihmisiä hyvin. Häneltä saa hyviä vinkkejä mitkä auttavat omaa koira-arkea."

Tarja ja Rafiki

01/2023

"Linnealla on hyvä tietotaito. Lisäksi hän haluaa aidosti, että koulutettavat edistyvät. Ohjaustyyli on positiivisesti kannustava myös suhteessa ohjattavaan eikä pelkästään koiraan. Linnea on rauhallinen ja selkeä."

Taina ja Lysti

01/2023

"Linnea osaa hyvin ottaa huomioon, että jokainen koira on erilainen. Hän osaa toimia hyvin myös arkojen koirien kanssa."

Hanna ja Käpy

01/2023

"Linnealla on osaamista lukea erilaisia koiria. Häneltä saa konkreettisen sekä koulutusta eteenpäin vievän ohjauksen, hyvin käytännönläheisesti niin koiraa kuin ohjaajaakin ajatellen. Huomaa, että tietotaitoa on nykyaikaisesta, positiivisesta koulutuksesta sekä hän tuo sen tiedon selkeästi myös koulutettavien harjoitteisiin."

Eve ja Vilda

11/2023

"Mukava koiralähtöinen lähestymistapa ongelmaan, paljon neuvoja koiran aktivointiin kuin myös rauhoittumiseen. Paljon vinkkejä koiran ymmärtämiseen, mikä voi olla taustalla tiettyihin käytöksiin."

Asiakas

"Paljon konkreettisia keinoja kouluttaa arkisia ja tärkeitä taitoja koiralle. Myös yksilölliset tarpeet otettu erittäin hyvin huomioon."

Asiakas

"Ohjaaja erittäin miellyttävä ja joustava. Koira selvästi piti yhteisistä tuokioista."

Asiakas

"Ditt lugna sätt att jobba på samt all kunskap. Kan se olika hundars beteende men lagar upp en fungerande plan samt förstår sig på hundens olika beteenden."